Friday 14 June 2013

penang ributan

assalammualaikum
jumaat again
alhamdulillah aku masih hidup
hehe mana la tawu kan
semalam ribut kuat gila kat penang ni
dah la keja kat komtar
umah plak kondomaniam 2 tingkat ja lagi nak cecah bumbong
mana la nak p tau kot bengkok sekerat ka
mintak mintak selamat la
 tiba tiba teringat lagu Pulau Pinang
" selamat Tuhan kurniakan
selamat pulau pinang"
hihihi..nak nyanyi plak
poyo ya amatt

haa sambung cerita pasai ributan semalam
aku dapat tau antena menara umno tu runtuh pun pukui 11 malam camtu
tengok tv1
petang tu time balik keja ok ja.seb bek xjam
kalau jam mungkin atas jalan tu berangin syurr la aku
dah la bukak tingkap
balik umah tu prepare telur bungkus untuk bukak posa
api dah nak padam padam..angin kuat
oh ye,telur bungkus ni pestime buat.. tapi sedap dan balutan menjadi
mana xjadi..3 biji teloq aku hentam..keliling kuali baik punyer
sambil main masak masak dengar kat koridor umah terpelanting semua barang jiran2
sapa suh selerakkan koridor ampa kan, padan muka
time aku nak bersiram tu pun ribut xrenti lagi
yala..kira sejam kot ribut tu
baguih punya mandi pintu toilet plak pecah
seb baik la nobody nobody at home
kalau x mau lari semua
pas settle mandi aku betuikan balik pintu tu
takut mak marah..mak aku agak garang ok
t mak aku kata sengaja plak..almaklumlah..
memang penah terjadi pun pintu toilet pecah sebelum ni
punca melawak xabih abih.dah kena jeling baru tau dok sengap sat

merepek lagi banyak banyak
bla bla bla
ari ni mai jalan semua dah ok
xda angin cuaca baik
komtar pon baik.hehe (chek risau kot kot retak)
cuma orang orang yang aku jumpak semua xdak topik lain
"rumah hg camana? semalam kena ribut x"
"sori i lambat, jalan jam hari ni..menara tumbang kan"
"wei betui ka ribut semalam ayaq laut padang kota naik atas jalan?"

hahahah
ayat lain lain tapi point sama
ribut
harap petang ni cuaca elok
amin.



omey chek kat kedah pon kena ributan
cik omey oi..taking care nah..

2 comments:

ada nak komen apa2..silakan..